FANDOM

"Arcana Force" (アルカナ フォース Arukana Fosu) Yu-Gi-Oh Sartorius tarafından kullanılan kartların bir arketipi vardır! GX anime ve hangi Tahribatın Işık yılında girmiştir. Yazım ve Trap Kartları "Minor Arcana" tarot kartları şeklinde gelirken, kendi serbest zaman, orada olmasına rağmen canavarlar, "Major Arcana" tarot kartları, farklı bir sembolik anlam taşıyan her dayanmaktadır değil tam bir set dört "Minor Arcana" uygun her "Major Arcana" set ve 14 kartları 22 karttan oluşur gibi, her kartın birini kullanan bir tam 78 kart tarot kartı sette her kart için bir , hangi 56 "Minor Arcana" kartlarının toplam ekleyebilirsiniz. Sikke etkileri, biri pozitif ve biri negatif etkinleştirmek için flips ile canavarlar genellikle bağlıyor. "Arcana Kuvvet EX - Işık Cetvel" ve "Arcana Kuvvet EX - The Dark Ruler" tarot kartları dayalı olmayan tek kişilerdir ve her iki para için bir olumlu etkisi sadece onlar çevirir. Kartları 'görünüşe HP eserleri esinlenerek Lovecraft ve Konami kendi Silent Hill serisinin kendi görünümünü alınan. Arcana Kuvvet canavarlar kart sahada olduğu süre boyunca tura kendi etkileri tutmak.

Bu kartlar GX, Sartorius, ikinci sezon ana antagonisti ve geleceğe bakmak için onun psişik yeteneğini tarafından tanıtıldı ve münhasıran kullanılmıştır. Kart metni yazı tura, ama anime, kart iplik ve rakibin kart durur ve onun etkisi bağlıdır "dur" dediğinde eğer sağ tarafı-up veya yukarı tarafı aşağı. Tutar Ona sahip İmha Işık sürekli ona olumlu kart efekti vermek için kader yönetir.

"Arcana Kuvvet EX - Işık Cetvel", ilk başta, tahliye edilecek tek Arcana Kuvvetleri kartı oldu. Tarot "Arcana Force" kartların çoğu sonradan Arcana Kuvvetleri canavarlar "resmi" ilk kabul edilir Destruction, Işığında serbest bırakıldı. Belirli tuş Arcana Kuvvet canavarlar Yu-Gi-Oh bindirildi! Oyun orijinal kartları gibi yanı sıra destek kartları gibi birçok GX Tag Force 2. Sayıları Roman sayılar verilmektedir Arcana Kuvvet canavarlar çoğu kendi adlarına söz konusu rakam × 100 + 1000 bir ATK ve DEF var; "Arcana Kuvvet EX - Işık Cetvel" hariç "Arcana Kuvvet EX - The Dark Ruler" ve "Arcana Kuvveti 0 - Fool". Güverte Arcana Kuvvetleri canavar rakibin yenmek için var Başkanları Etkisi almaya çalışırken üzerinde duruluyor. StrategyEdit

Böyle "Lucky Chance" Eğer daha fazla kart çekmek yardımcı olurken, doğru sonuca ulaşmak emin olmak için "Second Coin Toss" gibi bir "Arcana Force" Güverte için kullanışlı bir kaç kartları vardır. Bu yazı-tura yanlış giderse Arcana canavarlar etkilerinden kurtulmak ve bir kart çekmek çünkü İmparator Gosterim de Arcana Kuvvetleri güverte çok yararlıdır. Tüm "Arcana Force" canavarları eşit ATK ve DEF var gibi, "Shield & Sword" size karşı hiçbir olumsuz etkileri olacaktır. "Arcana Force" summons sırasında bir sikke saygısız alındıklarında şans "Kader iptali" aktive ederek etkisiz olabilir. "Arcana Force" canavarlar için bir diğer kullanışlı kart "Athena" şudur: sizin "Arcana Force" canavarları Tributing ve mezarlığınızdan aynı bir çağırma tarafından 600 için rakibin yakmak istiyorum ve tekrar kendinizi vererek tekrar tura atmak mümkün olacaktır İstediğiniz sonuca ulaşmak için bir şans. Tüm "Arcana Force" canavarları Peri-Tipi olarak "Fallen Valhalla Hall" da yararlıdır.

Zaten "Second Coin Toss" kullanmakta olduğunuz için, bu Deck gibi "Kıyamet Turu" olarak kartlar, "Ace of Kupası" ve "Lucky Chance" toss bütün sikke yararlanabilir. Ayrıca, "Light Barrier" siz "Arcana Force" Güvertesi son derece yararlı hale, bir sikke savurma olmadan "Arcana Force" canavar ya efekti uygulayabilirsiniz sağlayabilirsiniz. Ayrıca, "Dürüst", "Mor Işık Herald" "Bariyer Göklerin Heykeli", "Sky Scourge Invicil", "Yeşil Işık Herald", "Turuncu Işık Herald" ve "Arcana Force" Güvertesi ile iyi çalışabilir . WeaknessesEdit

Bu güverte olabilir tüm güce rağmen, pek çok zayıf yönleri vardır. Eğer doğru tura alınamıyor En önemlisi, bu güverte kendini yok edecek. Bazı anti-Işık kartlar ya devre dışı bırakmak veya Adalet canavarlar Ally gibi bu güverte yok edebilir. Buna ek olarak, olmayan tüm haraç Arcana Kuvvetleri canavarlar yüzden onları büyük bir sorun etrafında kalmak zorunda, düşük saldırı gücü var.

Arcana Force Başka büyük zayıflık Dünya ve mezarlığa başarıyla canavarlar gönderme Cetveller 'güvenmektir. "Boyutsal Fissür" veya "Radiance Banisher" gibi bir kart oyununda ise, yeteneği Gösterime Dünyanın açın kullanmak mümkün olmayacak, ve ya Cetvel çağırmak mümkün olmayacaktır. Belirteçleri mezarlık vuramaz çünkü aynı zamanda bu maliyetleri karşılamak için belirteçleri kullanamazsınız.

Arcana Kuvvet canavarlar "Skill Drain" veya "Yasak Kadeh" gibi etkileri öylesine kartları bağlıdır etkilerini devre dışı bırakabilirsiniz. Onlar geçici onları kaybedersem Onlar kendi yetenekleri kazanmak yok.

Also on FANDOM

Random Wiki